امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

بارش باران و برف در خراسان رضوی | دمای شبانه به صفر درجه می‌رسد (٢۴ دی ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۰۶۰۹۵
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
بارش باران و برف در خراسان رضوی | دمای شبانه به صفر درجه می‌رسد (٢۴ دی ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز استان تحت تاثیر جریانات ناپایدار و مرطوب قرار می‌گیرد.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز استان تحت تاثیر جریانات ناپایدار و مرطوب قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود افزایش ابرناکی و تا روز سه‌شنبه هفته جاری شاهد وقوع بارش‌های رگباری باران و بارش برف، تشکیل مه و کاهش میدان دید در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی به ویژه امروز وزش باد شدید و در نواحی بادخیز همراه با گردوخاک، کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت خواهد بود. از امروز تا روز دوشنبه کاهش دما به ویژه در نیمه شمالی و شرقی استان رخ خواهد داد و ماندگاری هوای سرد شبانه تا صبح چهارشنبه ادامه دارد.

به گفته وی، طی این مدت در برخی نقاط مشهد بارش باران پیش‌بینی شده است، اما حجم بارش‌ها ضعیف است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٨ و ۴ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٧ درجه و در سردترین ساعات به صفر درجه خواهد رسید. دمای کنونی این کلانشهر ١٠ درجه است.

طی شبانه‌روز گذشته، زاوه با ٣ درجه و صالح‌آباد با ٢٣ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان فریمان با ١٠١ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. از شهرستان درگز کمتر از یک میلیمتر بارش باران گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->